Tuesday 19 March 2013

isi masa bosan..

Dh lama,lama,lama sgt aku xupdte blog aku ni...sbb pa ek..nk ckp xda msa,byk ja msa aku, myb mls kot...hehe....mlm ni rsa cm nk wt kek btik tp mak aku plk mmbntutkan hsrt aku ni...dia ckp xelok mkn sbb mnis...nnt bdn naik mrungut plk...so xjd wt la....skrng mood nk p keja mmg dh low..tggu nk empty ja..haha...sjk2 tau dpt keja bru, mmg dh xsmngt dh nk p keja..cewah...mmtng2 dh xlmbt nk brhnti,ska ati aku ja nk p ke x..psl gji..lntk la...dpt skit pun xksh....xda bnda mnrik dh nk ltk ni...psl hal keja pun xbes, psl hal cinta plk..suma mndatar ja...xgdh pun xbes jgk kn...cma xcted psl nk strt keja bru n nk kwin ja...haha..gtai mai dh..ok la..xda pa sgt yg bes psl aku ni...pa yg pnting...hdp mst dinikmati dan beribadat untuk diberkati...

No comments:

Post a Comment